reklama

One night in Bangkok – ladyboy, drogy a ananás

Prší a kvapky vody schnú priamo na mne. Aspoň myslím, je tma. iPod z tých tisícov skladieb vyshuffleoval One Night in Bangkok. A má pravdu.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)
Khao San Road
Khao San Road 

Prechádzam sa po Khao San road, mekke backpackerov (to sú tí, čo majú pack na back-u), jem mäso na špajdli priamo zo špajdle. Štípe. Kúpil som ho od tety, ktorá mala gril priviazaný k bicyklu. Neďaleko vreští mačka, ako by si uvedomila, čo bude k večeri. Cítim sa tu bezpečne, aj keď som sa priviezol tuk-tukom, rikšou privarenou ku motorke.

Míňam kníhkupectvo, kde môžem vymeniť svoju starú za cudziu starú. Podozrievavo si premeriavam domácich okoloidúcich. Snažím sa rozlíšiť kto predáva čo: falošný tovar, drogy, falošné drogy… a najmä, kto z nich je ladyboy. Až donedávna som si myslel, že je to niečo ako lienka po anglicky. Nie je. Je to slečna, ktorá ma pack na predku. A ping pong nie je vždy šport, ale vždy zábava. Z toľkého posúvania paradigiem mám chuť na niečo sladké a šťavnaté, niečo ako ananás. Murray Head spievajú You’ll find a god in every golden cloister and if you’re lucky the god is she… no a pre mňa je to thajský ananás. Ošúpaný do tvaru mystickej špirály.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Chlapča mi predáva rolexky. Načo by mi boli, veď čas tu beží tak nejak inak. Tak sa Bangkok dostal desať rokov napred. Omnoho starší, ale o nič vyšší chlap mi núka niečo na náladu. Zase. Neberiem. Pred chvíľou mi jeden podvodník predal oregano. To bolo posledný krát, čo som kupoval kokaín na ulici. One night o chvíľu končí, onedlho začne druhá…

Branislav Dudáš

Branislav Dudáš

Bloger 
  • Počet článkov:  17
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Na mlčanie bude dosť času v hrobe.Píšem aj na www.branislavdudas.com Zoznam autorových rubrík:  AbsurdistanCestovanieRecenzieSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu