reklama

Babička (skutočný príbeh)

S ústami umastenými od langošu stojím na Mlynských Nivách. Utriem sa do servítky a kútikom oka zazriem babičku. Približuje sa. Vzrastom nízka, maximálne stopaťdesiat centimetrov. Na sebe má klasický, zeleno-hnedý, babičkovský úbor a kabát zo starej popraskanej kože.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (13)
Babička
Babička 

Približuje sa. Už som si istý, že mieri ku mne.

Pozerá mi do očí.

Stratila sa a hľadá cestu? Potrebuje peniaze na lístok na autobus? Je jej zima a predáva zápalky?

Už je len niečo vyše metra odo mňa. Som pripravený dokázeť sám sebe, že som dobrý človek a pomôcť jej.

Jasne počujem, ako sa nadýchla. Chce niečo povedať.

Usmejem sa. Mám pripravenú láskavú kladnú odpoveď.

Úsmev opätuje s múdrou stareckou iskrou v očiach.

Otvorí ústa a opýta sa:

"Chlapče... Nekúpiš vyskakovačku?"

Branislav Dudáš

Branislav Dudáš

Bloger 
  • Počet článkov:  17
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Na mlčanie bude dosť času v hrobe.Píšem aj na www.branislavdudas.com Zoznam autorových rubrík:  AbsurdistanCestovanieRecenzieSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu